13–17 marca „The WAY” Sesja warsztatowa prowadzona przez Renę Mirecką
23–26 marca „Twórcze ciało” Sesja warsztatowa prowadzona przez Ditte Berkeley i Mateja Matejkę
29 marca – 2 kwietnia Sesja warsztatowa tradycyjnych pieśni ukraińskich prowadzona przez Natalkę Połowynkę i Serhija Kowałewycza z Majsterni Pisni
6–9 kwietnia „Rzeka ciała” Sesja warsztatowa prowadzona przez Kamilę Klamut i Przemysława Błaszczaka
10–14 kwietnia „Kalarippayattu” Sesja warsztatowa prowadzona przez Jayachandrana Naira i Sankara Sivasankarana Naira – mistrzów z Kerali w Indiach
19–23 kwietnia „Głos i Ciało” Sesja warsztatowa prowadzona przez Zygmunta Molika
2–7 maja „Kalarippayattu” Sesja warsztatowa prowadzona przez Jayachandrana Naira i Sankara Sivasankarana Naira – mistrzów z Kerali w Indiach
17–21 maja „Kalarippayattu” Sesja warsztatowa prowadzona przez Jayachandrana Naira i Sankara Sivasankarana Naira – mistrzów z Kerali w Indiach
17–21 maja „Głos i Ciało” Sesja warsztatowa prowadzona przez Zygmunta Molika
5–8 czerwca „Rzeka ciała” Sesja warsztatowa prowadzona przez Kamilę Klamut i Przemysława Błaszczaka
9–13 czerwca „Twórcze ciało” Sesja warsztatowa prowadzona przez Ditte Berkeley i Mateja Matejkę
27 lipca – 6 sierpnia Letnia Akademia „Głos Ciało 2006” Brzezinka – Wrocław Cykl warsztatów zorganizowany w ramach europejskiego projektu „Sources – Research – Innovation” we współpracy z Theaterlabor im Tor 6 z Bielefeld (Niemcy) i Praskim Instytutem Teatralnym (Czechy) Sesje pracy prowadzone przez: Jarosława Freta i Teatru ZAR; Dorotę Porowską i Tomasza Krzyżanowskiego ze Stowarzyszenia Teatralnego Chorea; Zygmunta Molika; Natalkę Połowynkę z Majsterni Pisni
25–31 sierpnia Sesje warsztatowe prowadzone przez grupę Milón Méla
15–16 września „Czym jest grecka chorea” Sesja warsztatowa prowadzona przez Stowarzyszenie Teatralne Chorea
23–27 października „The WAY” Sesja warsztatowa prowadzona przez Renę Mirecką
2–6 listopada „Głos i Ciało” Sesja warsztatowa prowadzona przez Zygmunta Molika
10–12 listopada „Aktor jako początek teatru” Sesja warsztatowa prowadzona przez Domenico Castaldo i aktorów Laboratorio Permanente di Ricerca sull’Arte Dell’Attore z Turynu
21–26 listopada „Linia ciała w teatrze” Międzynarodowe seminarium praktyczne zorganizowane przez Ośrodek Grotowskiego w ramach obchodów 50-tej rocznicy założenia Wrocławskiego Teatru Pantomimy przez Henryka Tomaszewskiego. W jego ramach odbyły się sesje warsztatowe prowadzone przez:
Aleksieja Lewińskiego (Rosja, tradycja Wsiewołoda Meyerholda) pt. „Biomechanika” Nazareth Panadero i Janusza Subicza (Niemcy, tradycja Piny Bausch) François Lecoqa (Francja, tradycja Jacquesa Lecoqa) pt. „Ruch, przestrzeń i dynamika sytuacji dramatycznej Claire Heggen i Yvesa Marca z Théâtre du Mouvement (Francja, tradycja Étienne’a Decroux)
|